duminică, 16 iunie 2013

Recicleaza-ti tricoul vechi...intr-un mod simplu,distractiv,original! :D DIY

.Miroase a vara...La inceputul fiecarei veri...in toate magazinele apar tricouri si nu numai din noile colectiile.
Dar de cele mai multe ori...preturile nu sunt asa de accesibile! ;) Deci..cum ar fi sa dai o privire in garderoba..si sa alegi cateva tricouri care nu iti mai plac,si pe care le poti transforma intr-un tricou CHIC....si DRAGUT! :D
                Noi va vom arata cum puteti transforma un tricou VECHI intr-un tricou NOU..:D
 Aveti nevoie de : -Un tricou vechi... ;)
                          -Foarfece....:D
                          -Marker/Carioca
                          -Accesorii.... :D

1. Noi am ales un tricou albastru (basic) ....
2. Trasati de-a lungul cusaturii manecii cu ajutorul unei carioci un contur...pentru a nu gresi cand taiati manecile! :) 

3. Am taiat cu atentie tricoul in parti..insa doar pana la mijloc! :D

4. In continuare am taiat cate o fasie de 5 cm. din bata de jos a tricoului. Am facut acest lucru in toate cele 4 parti...apoi le-am legat 2 cate 2 . :D

5. Apoi...am taiat circular gulerul tricoului...:)

6. Pe spatele tricoului am facut 4 taieturi pe care le-am legat intre ele cu ajutorul unei fasii....pentru a da un aspect placut! ^_^

SI...ACESTA A FOST REZULTATUL FINAL...(SPATE) :D
REZULTATUL FINAL... (FATA) :D



SPERAM CA VA PLACUT MICUL ''PROIECT'' ASTEPTAM NELAMURIRI SI PARERI!  :D
:* XOXO







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu